Четвер, 20.02.2020, 15:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Красносільський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"

Меню сайту
Погода
Погода в Україні
День в історії
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Міні-чат
Ми у Facebook

Сторінка психолога

Шкільний психолог 

Сад Наталія Мефодіївна

 

Рік народження:

25 вересня 1987 р.

Освіта:

вища, – Рівненський державний гуманітарний університет

Спеціальність:

Вчитель української мови та літератури,зарубіжної літератури та практичний психолог.

Кваліфікація:

Психолог. Спеціаліст.

Стаж:

загальний стаж психолога – 10 р.

Проблемна тема:

Соціально-психологічний супровід особистості дитини в умовах розвитку її компетентності

Принципи психологічної служби:

·         Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням валідних діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України та містять вікові тестові норми;

·         Принцип гуманізації навчально-виховного процесу – пріоритету інтересів особистості дитини;

·         Принцип розвивального характеру діяльності;

·         Принцип сенситивності – урахування вікової періодизації в розвитку певних видів психічної діяльності;

·         Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості дитини;

·         Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально-виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу.

Завдяки роботі психолога в школі створено:

·         сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;

·         створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.

Психолог сприяє:

·         пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;

·         свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;

·         успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і – можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.

·         Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.

·         Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

Навіщо потрібен психолог в школі?

Робота психолога в школі нерозривно пов’язана з освітнім процесом. Для початківця фахівця школа – хороша можливість придбати цінний досвід роботи з людьми, з дітьми, досвід вирішення всіляких психологічних проблем. Але школа – це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками. Нерідко в школі працюють декілька фахівців-психологів (психологічна служба), так як поле діяльності психолога досить широке. Розглянемо основні напрями діяльності психолога в школі:

·         Психологічне просвітництво

– формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;

·         Психологічна профілактика

– попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

·         Психологічна діагностика

– поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

·         Психологічна корекція

– активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів – психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців. Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи (в залежності від віку дитини). Проведення позакласних заходів (класна година, година психолога) також входять до компетенції психолога.

·         Консультативна діяльність

– надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування. Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров’я.

Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого – все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.

 

Пошук
Вхід на сайт
Новини освіти
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Всього відповідей: 96
Сайт існує
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Географія сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча «гаряча» лінія
Посилання
Офіційний сайт президента України Офіційний портал Верховної Ради України Урядовий портал Міністерство освіти і науки України Освіта Рівненщини Український центр оцінювання якості освіти  Відділ освіти та виховання Володимирецької РДА Освітній портал ПедПреса Інформаційна система управління освітою Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.  Освітній проект «На Урок EdEra – студія онлайн освіти КУРС:Школа Освіта в Україні та за кордоном – Osvita.ua
Мартинюк Віктор Васильович © 2020